miércoles, 16 de octubre de 2013

First day of school

I got up at 6 am and we went in the car of one of Nick's friend. When I arrived everyone was staring at me and I was really nervous. We went to have breakfast all together and then we went to our classes. The first class was Spanish and I was also with Consuelo and they did a test. The test was so easy. Then I had Religion and Health. In every class I was people talked to me and told me like to be with them. I laughed when someone asked if argentinian people speak argentinian. I went to the cafeteria where with Nick we met Fico and had lunch together. I had Chemistry, Maths and Social Studies. Then Nick went to a soccer practice and I went with Cassie and Amy to Cassie's house. We walked her neighbour's dog and we went to se a soccer match. We went to Mcdonald's to have dinner. After that I met Nick and I went with his soccer team friends to eat dinner again. I had a great time with them.

Me levanté a las 6 y fuimos en el auto de uno de los amigos de Nick. Cuando llegué todos me  miraban fijamente y yo estaba realmente nervioso. Fuimos a desayunar todos juntos y luego fuimos a nuestras clases. La primera clase era español y estaba en la clase con Consuelo y ellos hicieron una prueba. La prueba era tan fácil. Entonces yo tenía Religión y  Salud. En cada clase la gente me hablaba mucho y me decían que estuviera con ellos. Me reí cuando alguien preguntó si los argentinos hablan el argentino. Fui a la cafetería con Nick donde encontramos a Fico y tuvimos el almuerzo juntos. Yo tenía Química, Matemáticas y Estudios Sociales. Entonces Nick fue a una práctica de fútbol y fui con Cassie y Amy a la casa de Cassie. Paseamos el perro de su vecino y fuimos a un partido de fútbol. Fuimos a Mcdonald a cenar. Después de esto me encontre con Nick y fui con sus amigos de futbol a comer la cena otra vez. La pase muy bien con ellos.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario